dinsdag 1 januari 2013

Dit ben ik!

Hey hey!
Dit ben ik! :)
Mijn naam publiceer ik liever niet op Internet, maar noem me maar Marit,
dat vind ik een mooie naam. :)
Dit is het eerste bericht op mijn blog.
Ik ben wel eens eerder een blog begonnen, maar ik ben (heel stom) nogal vergeetachtig.
Daarom vergeet ik mijn gebruikersnaam/wachtwoord.
Maar hopen dat ik het nu onthoud!
Let niet op mijn spellen met werkwoorden enzo, daar ben ik heel slecht in. :s
Ik zal ff een paar dingen over mijzelf vertellen:
In de 2e klas, niet heeel populair, 9 vriendinnen (die echt niet allemaal in mijn klas zitten!).
In mijn eigen klas ben ik niet echt populair ofzo.
Hobby's: nagellak en daar hou ik t even bij ;)
Ehmm.. tsja wat zou ik nog meer moeten vertellen?
Ohja! Enorme fan van One Direction en Taylor Swift !
Als jullie het niet erg vinden ga ik daar ook nog wel wat over schrijven ;)
Laat ik beginnen met mijn liefde voor nagellak ! :)
Ik houd echt super erg van nagellakken!
De ideeën haal ik meestal van YouTube en Internet af.
Wil je een tip?
Zoek dan vooral op YouTube naar: Cutepolish.
Dan vind je niet normale mooie ontwerpen.
Ik zou zeggen: Probeer ze allemaal eens uit!
Het geeft niet als het echt niet lukt! Dat had ik in het begin ook!
Kijk er over 2 maanden weer eens naar, want er komen snel weer nieuwe ontwerpen op.
Cutepolish is niet mijn YouTube kanaal.
Dit is dus ook in het Engels.
Maar dat moet toch geen probleem zijn :)
Verder zijn er ook nog heel veel andere kanalen die je kunnen helpen.
Dit was zo ongeveer mijn eerste blog.
Ik hoop niet dat ik mijn wachtwoord vergeet en zie jullie (hopelijk) zo snel mogelijk weer terug!

Xxx Marit

1 opmerking: